Sanna & Michan

Michan ~ dagen

Kategori: Allmänt

Skolan idag har varit chill  (a) ;) rolig också :D

när jag kom hem tog vi in alla hästarna och gav dom mat och sånt sen gick jag ut och sprang
och efter det gick jag in och åt. Nu ligger jag här och tråkar :) 
Lilleman får vila idag, kanske longerar Rappe eller något om jag orkar. Men annars
är det lika bra att börja plugga nu till dom proven man har nästa vecka -.-
 
Salonika :) hon är även till salu (Accorado - calido - cabinett) är hennes stam :) (Holsteiner) dräktig
med Connor som är efter Casall !
fantastiskt fint sto som vi bara har avlat på men hon har tävlat upp till 120. Hoppa kan hon!
Så får vi inte henne såld så är det bara upp på ryggen på henne, men eftersom hon ska ha föl nästa
år så får vi vänta. Men nu sattsar vi mest på att hon blir såld. 
 
 
 

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hejsan!
    Har ni lust att ställa mig några frågor i min frågestund? Alla som ställer mer än 5frågor blir Länkade. :)
    /Lisa

    2012-10-09 | 18:24:03
    Bloggadress: http://hstochfoto.blogg.se
  • Freia säger:

    Fin blogg! <3

    2012-10-09 | 18:34:54
    Bloggadress: http://freiaochhelmut.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här: