Sanna & Michan

Michan - Godmorgon

Kategori: Michans inlägg

Idag ska jag inte göra så jätte mycket :D det vanliga ungefär.
 
Jag glömde min presentation på hästarna, men nu skriver jag den (:
 
Montage Rapsody : Han är en 18 årig valack. Vet att det är fullblod i honom, kommer inte
ihåg det andra. Jag har tävlat upp till nat la med honom. Har inga höga mål med honom
detta året. Eftersom detta kanske är hans sista år på tävlingsbanorna vill jag bara ha kul
med honom. Jag har haft honom i snart 2 år tror jag :) Montage Rapsody kallas även Rappe
eller något liknande.
 
Corroboree: (Lilleman) har jag inte haft så länge. Kanske i någon månad. Har tävlat LB med honom
och det har gått bra. Han är en 12 årig valack som också har Fullblod i sig :) Mina mål med honom
är att gå försiktigt upp i klasserna. INTE gå upp på LA redan. Efter Flyinge tävlingen kanske. :) 
Men han är inte min ponny.
 
 
Mer om ponnyerna och dom andra kommer väl komma lte sen också! Både Rappe & Lilleman är maxade D-ponnyer.
 
Lilleman
 
 
Rappe
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: