Sanna & Michan

Presentation

Kategori: Allmänt

okej :P är inte så bra på sånt här.
 
Men jag heter "Michelle Skoog" & jag tävlar två D-ponnyer som heter Corroboree & Montage Rapsody.
Har även en ett åring som jag hanterar och förhoppningsvis får jag behålla henne.
Men iaf, jag är 14 år tävlar för Flyinge RF. Det ska bli kul att blogga med Sanna igen, har gjort det
innan! men båda tröttnade väl lite då.
 
Vi har 15 hästar, 2 hundar & 3 katter.
 
Corroboree (Lilleman)
   
Dolores (ett åringen)
Montage Rapsody (Rappe)
 
Pom
 

Kommentarer

  • Amanda och Filippa säger:

    Sv. Tack så mycket :D Tycker eran blogg är jätte fin ! Lycka till med bloggen , kram från oss :D
    Kika gärna in på våran blogg någon mer gång ! :)

    2012-10-06 | 21:19:09
    Bloggadress: http://poonnytjeejerna.blogg.se

Kommentera inlägget här: