Sanna & Michan

Sanna - Dagen

Kategori: Sannas inlägg

Hej! Har inte kunnat blogga så mycket, förlåt för världens uslaste uppdatering. Men har prov typ hela veckan, hade Eng-prov i måndags, Eng-prov imorgon, HK-inlämning imorgon och NO-prov på torsdag. Fullt upp jao!
 
Men i alla fall, skolan har vait helt OK. Efter skolan gick jag hem och åt & pluggade. Sedan stack jag och Mami ut i stallet och red ut en runda med Prinsessan och Boogie och avslutade lite smått i ridhuset. Prinsessan är klippt men Boogie måste klippas för han blir svettig efter ett lugnt pass. Efter vi va klara i stallet så stack vi till hörby till ungdomssektionsmöte, jag sitter i ungdomssektionen på Frosta så därför var jag där på möte. Vi planerade lite och sen körde vi hem igen. Nu har jag ätit kvällsmat och efterrätt och pluggat till både Eng & NO. Drygt!
 
Nu ska lilla jag sova sött. Ciao!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: