Sanna & Michan

Sanna - Mål

Kategori: Sannas inlägg

Tänkte skriva ut mina mål för slutet av 2012!
Mitt mål med Prinsessan var att tävla LA med felfri runda innan hon lämnas tillbaka, det målet har vi redan uppnått. Nu blir det väll att satsa på att tävla flera LA och få mer felfria och bra rundor. Kan ju hända att vi kommer ännu en klass högre upp innan vi lämnar tillbaka henne, men vi ska inte stressa! Nu är vårt mål i alla fall att få fler felfria och bra rundor i LA.
 
Mitt mål med Boogie är att vi ska lära känna varandra. När vi känner oss redo så kommer vi börja med kanske en pay and jump. Sedan när vi känner oss redo för tävlingsbanan så är det bara ut och rensa banan! Haha nej men antagligen om någon vecka kommer vi ut på tävlingsbanorna. Nu innan slutet på detta året vill vi ha fått bra rundor med placeringar osv. Mitt mål detta året är absolut inte att tävla de högsta klasserna eftersom jag nästan nyss fått han. Han lär bli min sista ponny, detta ska vi avsluta på ett bra sätt innan jag går upp på storhäst, därför ska vi inte stressa!
 
Har ni några mål med eran hästar? :)

Kommentarer

  • Filippa säger:

    Hej, vad kul att du kommentera min blogg & jag ska nu säga hur jag tycker om eran blogg.

    Jag tycker att den är GRYMMO!! Jag tycker själv att blogga på blogg.se är jätte kul & koderna är jätte svåra att fixa. Så ni har en jätte fin header & jaa jag tror att dennna bloggen kommer bli något stort:D

    /Filippa

    2012-10-07 | 08:14:41
    Bloggadress: http://fippsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: