Sanna & Michan

SANNA - PRESENTATION

Kategori: Allmänt

Jag heter Sanna och är 14 år. Mitt intresse är hästar som ni säkert redan vet! ;) På min fritid är jag ute i stalllet, är jag inte det så umgås jag med mina vänner, familj osv. Jag har ridit inprincip hela mitt liv. Jag har haft runt 8 hästar, även haft hästar på tillridning och utbildning. Jag är en positiv tjej som oftast alltid är glad, har ni några fler frågor är det bara att slänga in en kommentar!
 
Princess Sparkle - ''Prinsessan'' är ett 5-årigt c-ponny sto som jag håller på att utbilda och tävla för försäljning. Jag har haft henne i 6 månader ungefär. När hon kom hit hade hon aldrig tävlat. Nu har vi tävlat upp till LA med felfri runda! Prinsessan är en underbar ponny, med ett stort självförtroende. Hon hoppar allt i alla lägen! En riktigt modig ponny det.
 
The Boogie Man - ''Boogie'' är min nya ponny som jag har haft i cirka 3 veckor. Han är import från Irland, en 8 årig irländsk sportponny, D-ponny! Vi har såklart inte lärt känna varandra helt än, så just nu håller jag på att hitta alla knapparna på honom. När vi lärt känna varandra och när vi känner oss redo så kommer vi ut på tävlingbanorna!
- Prinsessan
 
- Boogie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: